Wszystko jest w Twoich rękach


https://www.youtube.com/watch?v=Bt2p00xBoQs


Zanim zabierzesz się za czytanie, otwórz proszę powyższy link z muzyką.

Wysłuchaj piosenki do końca, warto :)

Przyszedł w moim życiu taki moment, dość niedawno zresztą, że zrozumiałam, że w moim życiu wszystko zależy ode mnie. Całe życie jest w moich rękach.
Tak ciężko w to uwierzyć na początku. Bo nauczeni jesteśmy, przyzwyczajeni żyć schematami i tym, co zostało nam wpojone od dzieciństwa. Jesteśmy ubezwłasnowolnieni i totalnie zależni od czegoś lub kogoś. To powoduje u nas paraliżujący lęk przed utratą czegokolwiek, boimy się zostać sami, boimy się o siebie. Jesteśmy jak śnięte ryby, ogłupione, pływające w kółko śmierdzących ścieków, nie zdające sobie sprawy z tego, że kilka metrów dalej jest czysta przeźroczysta, piękna woda. Wystarczyłoby tylko otworzyć oczy i przestać spać...
Od dzieciństwa słyszymy, jak to dobrze jest tym, którzy mają dużo znajomości, jak dobrze jest tym co mają dużo pieniędzy, jak dobrze jest tym, którzy MAJĄ....Tu nie chodzi o mieć, tu chodzi o BYĆ.
Widzimy tylko czarne, boimy się widzieć białe, bo przecież nie chcemy zapeszać, krakać, więc narzekamy...
Kompletnie nie wierzymy w siebie i do głowy nam nie przychodzi, że tak naprawdę jesteśmy WOLNI. Kiedy znajdziemy już siebie nie musimy się już bać. Całą moc, całą wiedzę mamy w sobie. I wtedy zaczyna wypływać z nas kreacja, nieograniczona czysta miłość, zaczynamy widzieć wszystko w kolorowych barwach, widzimy, że my jesteśmy całością, tworzymy całość, nie jesteśmy kroplą w rzece...
Pamiętam ten moment, kiedy zaczęłam siebie dostrzegać, bałam się, że to mi ucieknie, że zniknę, bałam się utracić czegoś tak pięknego i tak nieopisanego i tak mi nieznanego do tej pory. Bałam się, że znów stracę kontakt ze sobą i będzie tak jak było. Ale jak już odkryjesz siebie, nie ma już powrotu...To będzie w Tobie ewoluować, będzie tego więcej i więcej. Twoja intuicja będzie Cię prowadzić. Będziesz jak dziecko ciekawe, a co teraz będzie. Będziesz się zastanawiać, czy może być jeszcze lepiej? Będą chmury, góry, ale to nic, to nie ma znaczenia.
Nic nie ma znaczenia. Dopóki masz kontakt ze sobą, nic nie ma większego znaczenia....

Tak jak już pisałam, zmienia się wszystko i nie zmienia się nic :)
Pamiętaj, Ty jesteś a nie masz..."Masz" to jest coś co dziś jest a jutro nie ma, a Ty jesteś, zawsze jesteś.
Mam nadzieję, że poczujesz tę energię, którą tutaj dziś zostawiam.
Udanego weekendu Kochani.
Niech każdy Wasz dzień będzie jak plac zabaw, bawcie się!
Aga

Komentarze

Popularne posty